گروه کوهپیمایی رویش دزفول

لیت شعری این استقرت بک النوی بل ای الارض تقلک او ثری ابرضوی...
مشخصات بلاگ
گروه کوهپیمایی رویش دزفول

به نام او که کوه را آفرید به کوه می رویم شاید در جسم و روحمان چون کوه محکم و آرام باشیم...
مَشْیُهُمُ التَّواضُعُ...نُزِّلَتْ اَنْفُسُهُمْ مِنْهُمْ فِى الْبَلاءِ کَالَّتى نُزِّلَتْ فِى الرَّخاءِ...
هر هفته قبل از اذان صبح از شهیدآباد به سمت ارتفاعات شمال شهرستان دزفول حرکت می کنیم.
سامانه پیامکی جهت عضویت و اطلاع دقیق از برنامه ها:30006442254556(در پیام خود بنویسید رویش)

آخرین نظرات
باسلام
گروه کوهپیمایی رویش دزفول با همت جمعی از دوستداران کوه و طبیعت و با هدف تلاش برای رشد روحی و جسمی آحاد جامعه در مهرماه سال91شکل گرفت تاکنون به حول و قوه ی الهی و عنایت حضرت صاحب الامر(عج) هر هفته برنامه داشته است.
حضور در برنامه های کوهپیمایی گروه برای عموم افراد بلامانع است و علاقه مندان می توانند با ارسال یک پیامک با محتوای"رویش"عضو سامانه پیامکی رویش شوند تا از جزئیات ساعت مکان و مقصد و سایر برنامه های گروه مطلع شوند.
این گروه در حقیقت لبیکی است به ندای رهبر معظّم جامعه در لزوم توجه به ورزش و تاسی است به ایشان در کوهپیمایی و توجه به کوه و ابراز تاسف ایشان از حضور کمرنگ جوانان و عموم مردم در کوه و لوازم فراهم کردن امکانات برای این مهم.
گروه کوهپیمایی رویش دزفول وابسته به هیچ ارگان و سازمان و حزب دولتی نیست و کاملا به صورت مردمی برگزار می شود.
برنامه کوپیمایی هر جمعه و با برنامه های جنبی چون: دعاخوانی، مداحی، سخنرانی و...انجام می شود سین برنامه به این صورت است که ساعتی قبل از اذان (که ساعت دقیق اعلام می شود از طریق تارنما و سامانه پیامکی)روبروی گلزار شهیدآباد شهرستان دزفول قرار حرکت است و پس از ساعتی حرکت نماز در راه اقامه می شود و سپس دعاخوانی و مجددا حرکت شروع می شود پس از رسیدن به محل و انجام کوهپیمایی صبحانه ای صرف می شود و در صورت امکان سخنرانی و سپس حرکت برای بازگشت قرار بر این است که برنامه حداقل 2ساعت قبل از نماز پرفضیلت جمعه به پایان برسد. حضور در برنامه های کوهپیمایی رویش برای عموم اعم از پیر، جوان، خردسال، کوچک، بزرگ و خلاصه هرآنکه صبح جمعه سر دیگر دارد بلامانع است.
گروه کوهپیمایی رویش دزفول آماده و پذیرای هر نوع انتقاد و پیشنهادی است و همه را با جان و دل می پذیرد باشد همه هر روز رویشی تازه داشته باشیم که گفته باشند:وَ اجْهَدْ اَنْ یَکونَ الْیَوْمُ خَیْرا لَکَ مِنْ اَمْسِ وَ غَدا خَیْرا لَکَ مِنَ الْیَوْمِ فَاِنَّهُ مَنِ اسْتَوى یَوْماهُ فَهُوَ مَغْبونٌ وَ مَنْ کانَ یَوْمُهُ شَرّا مِنْ اَمْسِهِ فَهُوَ مَلْعونٌ
شما می توانید از طریق یکی از راه های ذیل انتقادات و پیشنهادات خود را ارائه دهید:
اعلام نظر طریق همین تارنما(وبلاگ)
ارسال نظر به نشانی رایانامه(ایمیل)Rooyeshekooh@mihanmail.ir
ارسال پیامک به شماره سامانه پیامکی:30006442254556
تماس با شماره تلفن های:06142254556و09167035980و09168230974